/* kevin 3-9 2018 */
/* end */
Retourneren
Beschadigde zending
Stonecareshop.nl streeft naar goede kwaliteit. Is je bestelling onverhoopt toch beschadigd bij ontvangst? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en houd je bestelnummer bij de hand. Tijdens kantooruren zijn we te bereiken op 0416 - 365 412. Je kunt ons natuurlijk ook mailen via info@stonecareshop.nl. Samen zoeken we naar een gepaste oplossing.
Onvolledige zending
Stonecareshop.nl streeft ernaar een bestelling compleet te leveren. Soms is dat door omstandigheden niet mogelijk. Is je bestelling niet compleet en heb je geen bericht van ons ontvangen, neem dan contact met ons op via info@stonecareshop.nl en vermeld hierbij je bestelnummer. Wanneer een bestelling niet compleet verstuurd kan worden, nemen we normaliter meteen contact met je op.
Verkeerde artikel(en) ontvangen
Heb je een artikel besteld, maar per ongeluk een ander artikel ontvangen? Onze excuses! Natuurlijk mag je het artikel binnen 7 werkdagen kosteloos ruilen Dit doe je als volgt.
- Zoek op de website een ander artikel naar wens uit.
- Stuur ons een mailtje met als onderwerp ‘ruilen’. Vermeld in dit mailtje je ordernummer en welk artikel je graag zou willen hebben.
- Stuur het ontvangen artikel , de factuur met daarop de reden van retournering en een uitdraai van het mailtje dat je ons hebt gestuurd in de originele verpakking naar ons op. Let op! Vergeet het pakketje niet te frankeren! Vanzelfsprekend vergoeden wij de frankeerkosten.
- Is het artikel dat je ruilt net zo duur als de nieuwe bestelling? Dan sturen we je nieuwe bestelling op zodra we de oude retour hebben ontvangen. We maken het bedrag van de extra verzendkosten die je hebt betaald voor het terugsturen, aan je over.
- Is het nieuwe artikel duurder dan het artikel dat je ruilt? Dan moet je het verschil aan ons overmaken. Dit verrekenen we met de extra kosten die je hebt moeten maken om het verkeerde artikel terug te sturen. Zodra we je betaling hebben ontvangen, sturen we je nieuwe bestelling op.
Ruilen
Ruilen mag binnen 7 werkdagen. We hebben daarvoor de volgende regels opgesteld.
- Zoek op de website een ander artikel naar wens uit.
- Stuur ons een e-mail met als onderwerp ‘ruilen’. Vermeld in dit mailtje je ordernummer en welk artikel je graag zou willen hebben.
- Stuur het ontvangen artikel, de factuur met daarop de reden van retournering en een uitdraai van het mailtje dat je ons hebt gestuurd in de originele verpakking naar ons op. Let op! Vergeet het pakketje niet te frankeren! De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
- Is het artikel dat je ruilt net zo duur als de nieuwe bestelling? Dan sturen we je nieuwe bestelling op zodra we de oude retour hebben ontvangen. Je betaalt enkel de verzendkosten.
- Is het nieuwe artikel duurder dan het artikel dat je ruilt? Dan moet je het verschil aan ons overmaken. Zodra we je betaling hebben ontvangen, sturen we je nieuwe bestelling op.
Retourneren artikelen
Wanneer je niet tevreden bent met je bestelling kun je deze binnen 7 werkdagen na ontvangst zonder reden of enige verplichting aan ons retourneren. In dat geval zijn de verzendkosten voor je eigen rekening. Je kunt je bestelling retourneren aan:
Stonecareshop.nl
Tuinstraat 6
5175 CR Loon op Zand
Annuleren
We annuleren bestellingen die nog niet betaald en verzonden zijn alleen op basis van een gegronde reden. Heb je een gegronde reden om te annuleren? Stuur dan een e-mail naar info@stonecareshop.nl. Wij beoordelen je verzoek zo snel mogelijk. Bestellingen die betaald zijn kunnen wij niet annuleren.
Klachten
Heb je een klacht, vind je dat iets beter kan of heb je andere suggesties? Wij horen het graag! Stuur een e-mail naar info@stonecareshop.nl.